niedziela, 5 sierpnia 2012

Moja propozycja na szybką, letnią stylizację paznokci

Cześć dziewczyny !
Zainspirowana najmodniejszymi kolorami tego lata czyli: koral  i neonowy róż, postanowiłam wykonać domowy pedicure. A oto efekty mojej pracy:




Do wykonania potrzebowałam:

-  Fm Group Warm Colar, kosztował 17,50 zł.
 - Golden Rose Paris, kolor 91, kosztował 4,50 zł

- ozdoby do paznokci kupione w Pepco za jedyne 2,99 zł.

 
Wykonanie:
1. Pomalowałam wszystkie paznokcie lakierem Fm Colar Warm.
2. Kiedy wysechł, nałożyłam paseczek lakieru Golden Rose.
3. Następnie pomalowałam utwardzaczem w celu przyklejenia dwóch rzędów brylancików, ja wybrałam  fioletowe i srebrne.Do przyklejenia brylantów można użyć również kleju dołączonego do zestawu.
4.Na koniec jeszcze raz pomalowałam utwardzaczem.
 

3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba efekt końcowy:)
    I przepiękne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sandałki świetne1
    Ps.dodaj obserwatorów na pasek boczny, bo nie wiem, jak mam Cię dodać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy dodany komentarz :) Pozdrawiam :*