niedziela, 5 stycznia 2014

16 dniowe wyzwanie z Tiffany



Zaczął się Nowy Rok i chyba prawie każdy marzy o zrzuceniu paru zbędnych kilogramów i poprawieniu kondycji. Nie jest to w moim przypadku jakieś zwyczajne postanowienie noworoczne, ale cel do wykonania. Przez kolejne 16 dni planuję ćwiczyć i przestrzegać kilku zasad o których napiszę w dalszej części.






Dlaczego 16 dni?
Uważam, że im krótsze cele sobie wyznaczymy tym łatwiej uda nam się je zrealizować. 16 dni tyle pozostało do moich urodzin do tego czasu chciałabym zrealizować mój pierwszy etap poprawy kondycji. W zimie niestety mam ograniczone możliwości do ruchu, a często też brakuje chęci do ruszenia się z kanapy...



Co oprócz ćwiczeń?
- codziennie filiżanka zielonej herbaty
- ograniczenie do maksimum słodyczy- jestem słodyczoholikiem
-postaram się jeść częściej, bo niestety moje posiłki ograniczam do śniadania i obiadu, w ciągu   dnia jakieś owoce
- smarowanie się codziennie balsamem ujędrniającym


Na początek wykonałam tablicę motywacji i codziennie zamierzam skreślać kwadracik z wykonanym planem. Jeżeli macie ochotę możecie sobie też wydrukować i powiesić w widocznym miejscu.



Blogi o odchudzaniu i zdrowym trybie życia na które chętnie zaglądam:

Na dietetycznie-w-kuchni.blogspot.pl to strona poświęcona przede wszytskim gotowaniu. W wersji light, rzecz jasna. Znajdziemy na niej całą masę przepisów - poczytnając od śniadnia, przez obiad, a kończąc na deserze. 

Na bycidealna.pl znajdziemy wszystko - inspiracje, ćwiczenia, dietetyczne przepisy oraz testy ubrań i sprzętów sportowych. 

Na blogu trenerka.info znajdziemy w pełni profesjonalne porady, którymi dzieli się Aleksandra Żelazo, instruktorka fitness i trenerka personalna. Strona oprócz dużej ilości ćwiczeń, filmików i przepisów wyróżnia się wywiadami, które działają na czytelniczki motywująco. Znajdziemy wśród nich rozmowy ze sportowcami oraz instruktorami. 


Filmiki Tiffany wszystkie krótkie, ale konkretne:
1.       Trochę boksu na mięśnie skośne brzucha



2.      Coś na talię osy

3.      Ogólne



Na koniec trochę motywacjiJ



A Wy co lubicie ćwiczyć? Może polecicie mi jakieś fajne filmiki do ćwiczeń?

27 komentarzy:

  1. Ja lubię ćwiczenia z Tamilee Webb i jej serię 'Ja chcę mieć takie...'. Polecam wersję na pośladki i brzuch bo na prawdę działa :) Filmiki znajdziesz na YT.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zaraz poszukam tych filmików:-)

      Usuń
  2. Powodzenia :)
    Ja też "coś tam" sobie ćwiczę, choć właśnie ciężko z regularnością .... ale staram się ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:-) Polecam tablicę motywacji- pomaga w regularności ćwiczeń

      Usuń
  3. Chciałabym zacząć tylko zupełnie nie wiem od czego zacząć..:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zaczelam ćwiczyć od wczoraj na płaski brzuch. Polecam znalezć coś na you tube. Ja ćwicze z
    Natalią Gacką - 14 minute ABS ćwiczenia na mięsnie brzucha na you tube. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenie, sama chętnie poćwiczę w wolnym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ćwiczyć 10 minutowy trening brzucha z mel b ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymam kciuki za Ciebie...ja czekam aż wyzdrowieje i zaczynam biegać (mój pierwszy zimowy sezon biegowy)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia:)
    Ja zaczynam od jutra wyzwanie plank :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie poczytałam sobie o planku... bardzo fajne wyzwanie, może ja też sobie poćwicze:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również zaczęłam sie ruszać. Dwa dni poćwiczyłam i później dwa dni zakwasy, ze trudno bylo się ruszyć. Dzisiaj wracam i zakwasy mi nie straszne :)
    Powodzenia w ćwiczeniach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też męczyły mnie zakwasy, ale to dobry znak:-) budzimy nasze mięśnie:-)

      Usuń
  11. Zapraszam do mnie na bloga w zakładke Skalpel z chodakowska:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zieloną herbatę to piję w dużych ilościach, minimum 2 szklanki dziennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam... ja dopiero staram się przyzwyczaić do tego siankowego smaku

      Usuń
  13. Też teraz ciągle siedzę i ćwiczę, pomimo, że jestem strasznie chuda ale nigdy nie zaszkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie zawsze warto ćwiczyć, nawet dla kondycji:-)

      Usuń
  14. Powodzenia! też się muszę wziąć za siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia! Jestem z Tobą - sama walczę o nową figurkę i na razie jestem z siebie dumna :D już wpadłam w taki trans że dzień bez treningu to dzień stracony, choćby trening był nie wiem jak ciężki i choćbym miała nie wiem jakiego lenia..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:-) Postawa godna naśladowania:-)

      Usuń
  16. Bookmarked your site. Thank you very much for sharing. Definitely worth the time away from the books.
    Jeux de bébé
    jeux de mario
    jeux de sonic

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy dodany komentarz :) Pozdrawiam :*