czwartek, 26 lipca 2012

Co wybrać?Masło do ciała Perfecta Spa pomarańczowo- waniliowe czy Perfecta Spa czekolada - olejek kokosowy


Czy Wy też uwielbiacie masła do ciała? Są gęste, kremowe, świetnie regenerują nawet najbardziej suchą skórę na nogach. Są dużo bardziej skoncentrowane od balsamów i mleczek do ciała, dzięki czemu działają szybciej, a efekty można zauważyć już po pierwszym zastosowaniu. Zapobiegają wysuszaniu, uelastyczniają, łagodzą podrażnienia, wygładzają, a przy dłuższym stosowaniu spowalniają proces starzenia. Nic nie działa tak korzystnie na stan naszej skóry jak masło o silnie stężonych substancjach. Ja je uwielbiam;-) Moja skóra jest sucha i wymaga sporej dawki maseł i innych balsamów aby była dobrze nawilżona. W drodze do idealnej skóry przetestowałam już bardzo wiele maseł do ciała i chciałabym podzielić się z Wami moją opinią o nich.


Dzisiaj pod lupę idą dwa bardzo podobne do siebie masła tego samego producenta:






Skład: Aqua, Paraffinum Liquidum, Isopropyl Myristate, Cetearyl Ethylhexanoate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Carthamus Tinctorius Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Linoleic Acid, Coffea Arabica Seed Extract, Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil, Citrus Aurantium Dulcis Peel Cera, Hydrogenated Vegetable Oil, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Acrylates/ C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Carbomer Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, BHA, Ethylparaben, Methylparaben, 2-Bromo-Nitropropane-1,3-Diol, D-Limonene, Cinnamal, Eugenol, Parfum, CI 19140, CI 15985.



Na drugim miejscu w składzie ma parafinę, ona powoduje że skóra ”wydaje” się gładką
i elastyczną. W rzeczywistości, w sposób bardzo szkodliwy, nadaje jej tylko efektu gładkości
i pozornej elastyczności.
Dłuższe stosowanie produktów kosmetycznych, których skład oparty jest na „oleju mineralnym”, doprowadza do przesuszenia tkanki skórnej i przyśpiesza proces starzenia się skóry. Zawiera też kilka olejków które powodują ciekawy zapach masła.

Zapach: Jedni go kochają drudzy nienawidzą. Przypomina mi gumę do żucia z dzieciństwa, przy częstym stosowaniu może się znudzić.

Opakowanie: Proste i praktyczne, łatwo można wydobyć masło do końca.

Wydajność: Słaba, zużyłam pudełeczko w ciągu 2,5 tygodnia.

Konsystencja: Konsystencja jest idealna jak na masło. Łatwo się rozprowadza na ciele, szybko się wchłania i nie zostawia lepkiej warstwy.


Działanie: Wygładza i długotrwale nawilża, moja kapryśna skóra naprawdę go lubi! Skóra jest dobrze odżywiona, a po dłuższym stosowaniu zauważyłam, że na nogach gdzie miałam krostki z przesuszonej skóry wszystkie zniknęły. Nie zauważyłam aby masło działało antycellulitowo, może trochę ujędrniająco, ale przede wszystkim dobrze nawilża. Przy regularnym stosowaniu spełnia swoje zadania, ale gdy zaprzestanie się stosowania skóra momentalnie robi się wysuszona na wiór (przez parafinę w składzie). Zawzięłam się i staram stosować masło codziennie, ale jak ktoś lubi się posmarować raz na tydzień to stanowczo odradzam ten produkt...

Cena: około 15-20 zł moim zdaniem jak na jakość jest ok.

Ocena: 7/10
 



Skład: Aqua, Paraffinum Liquidum, Isopropyl Myristate, Cetearyl Ethylhexanoate, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Theobroma Cacao Seed Butter, Cocos Nucifera Oil, Gardenia Tahitensis Flower Extract, Tocopherol, Soya Lecithin, Caprilic/Capric Trigliceride, Trilaureth-4 Phosphate, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Ubiquinone, Caramel, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Acrylates/ C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Carbomer Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, BHA, Ethylparaben, Methylparaben, 2-Bromo-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum.

Skład prawie identyczny jak w maśle do ciała Perfecta Spa pomarańczowo- waniliowe.

Zapach: Zapach jest bardzo chemiczny, w ogóle nie czuję w nim czekolady ani kokosa, a jedynie coś takiego, po czym chce mi się wymiotować (przepraszam za sformułowanie, ale nie umiem tego inaczej opisać :P) Uwielbiam zapach kokosa, myślałam, że chociaż trochę będzie mi go przypominał, ale niestety zawiodłam się.
Opakowanie: Proste i praktyczne.

Wydajność: Nie wiem nie mogę go zużyć do końca przez ten okropny zapach i brzydkie, smugi które zostawia na ciele.

Konsystencja: Przypomina mi coś pomiędzy galaretą, a bardzo gęstym budyniem. Po rozsmarowaniu na ciele, zostawia smugi brzydkiego, sraczkowatego koloru, nie można tego dokładnie rozprowadzić czy "wetrzeć" w skórę. Dodatkowo, brudzi mi pościel i pidżamę .

Działanie: Nawilża i tyle... To masło to istna porażka Dax-a i kosmetyczny bubel, którego nigdy więcej nie kupię.

Cena: około 15-20 zł moim zdaniem jest dużo lepszych maseł za tą cenę.

Ocena: 2/10

Podsumowując
Zdecydowanie moim faworytem jest antycellulitowe masło do ciała Perfecta Spa pomarańczowo- waniliowe. Może nie działa tak jak obiecuje producent antycellulitowo, ale świetnie nawilża i niweluje krostki na przesuszonej skórze. Polecam

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy dodany komentarz :) Pozdrawiam :*