środa, 18 lipca 2012

Peeling kawowy pogromcą cellulitu, czyli domowy sposób na wroga!

Cześć dziewczyny!

Zachęcona wypowiedziami na forach i stronach internetowych postanowiłam sama spróbować peelingu z kawy i efekt był niesamowity. Nigdy jeszcze moja skóra nie była tak gładka.  Postanowiłam więc podzielić się przepisem na peeling również z Wami. 
Jak wiadomo kofeina ma właściwości ujędrniające i wyszczuplające. Peeling z fusów kawy działa antycellulitowo i wygladzająco. Do tego jeszcze kilka dodatków z kuchni i mamy niesamowity naprawdę skuteczny kosmetyk.

Do peelingu użyłam:   Właściwości składników:

- 4 łyżki kawy mielonej                            - ujędrniające i   wyszczuplające oraz antycellulitowe
- 1 łyżka cukru                                          - wygładzające
- 1 łyżeczka cynamonu                            - rozgrzewające i ujędrniające
- 1 łyżeczka oliwki                                    - nawilżające
- szczypta chilli                                         - rozgrzewające



Przygotowanie:

Zaparzyłam kawę po turecku z dużą ilością fusów. Gdy ostygła, fusy z kawy wymieszałam z pozostałymi składnikami ( cukrem, cynamonem, oliwką, chilli)



Stosowanie:

Należy wcierać naszą papkę w nogi i ręce przez około 15 minut w inne, bardziej wrażliwe części ciała można wcierać krócej. Peeling najlepiej stosować dwa razy w tygodniu, a po jego użyciu dokładnie nasmarować ciało balsamami o działaniu modelującym bądź wyszczuplającym.
  
Wady peelingu:

Trzeba niestety namęczyć się nad sprzątaniem łazienki.

Poza tą jedną wadą, są same plusy tego domowego peelingu za grosze.

Serdecznie polecam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy dodany komentarz :) Pozdrawiam :*