wtorek, 5 marca 2013

Cudowne odkrycie - Timotei with Jericho Rose

Ostatnio w Rossmanie, zobaczyłam nowej wersję szamponów do włosów Timotei with Jericho Rose. Skusiłam się na  "Wymarzoną objętość".

Pewnie bym na niego nie spojrzała bo mam parę szamponów w swojej kolekcji, ale była promocja szampon + odżywka za 9,99 zł., nie mogłam się powstrzymać i kupiłam. Jak się okazało był to strzał w dziesiątkę, zestaw jest super:-)






Od producenta:

- według jego zapewnień w tym szamponie nie ma parabenów
- wymarzoną objętość osiągniemy dzięki ekstraktowi z różowych grejpfrutów
- szampon ma zapewnić naszym włosom witalny i zdrowy wygląd
Producent też podkreślił, że ta butelka może być w pełni recyklingowana
i ma w sobie o 7 % mniej plastiku

Skład:

Szampon ten jest przeznaczony głównie do włosów normalnych i delikatnych. Jest bez parabenów za to z naturalnym ekstraktem z różowego grejpfruta.

 Plusy:
- w miarę dobry skład bez prabenów,
- zawiera naturalne ekstrakty,
- zapach jest boski - cytrusowy, długo utrzymuje się na włosach,
- wydajny,
- nie niszczy włosów,
- dobrze się pieni,
- włosy są miękkie i lśniące ,
- ładne opakowanie,
- bardzo praktyczny dozownik,
- niska cena.

Minusy:

-brak wymarzonej objętości


Moja opinia:
Jestem mile zaskoczona tym szmponem i odżywką, za taką cenę dostać taką jakość. Moje włosy ciężko reagują na szampony bez tych wszystkich „ cudownych dodatków” , stają się matowe i ciężko mi je rozczesać. Już wielokrotnie próbowałam stosować szamponów Alterra, rosyjskich szamponów naturalnych, ale nic mi nie pasuje. Włosy wyglądają tragicznie, dlatego zawsze wracam do szamponów z silikonami. Tym razem myślę, że trafiłam na swój szampon o w miarę dobrym składzie. Szampon Timotei jest rewelacyjny, dawno się tak nie zachwycałam żadnym szamponem. Wymarzona objętość jest chyba nieosiągalna po żadnym specyfiku do włosów- no chyba po tapirze i lakierze:-)

PS. Odżywka też jest boska, co najważniejsze mogę rozczesać włosy.
Na pewno kupię sobie jeszcze jakiś szampon z tej serii.

A Wy miałyście ten szampon lub jakiś inny z serii z różą ??

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna jest ta seria tych szamponów :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam szampon jedwabista miękkosc bodaj i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam ten sam zestaw, tylko nie wiem jak mam uzywac odzywki? nie ma żadnej instrukcji, i sie zastanawiam czy spłukiwać po nałożeniu czy wmasowac i zostawic.proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywkę trzymam na włosach ok. 1 min., następnie spłukuje chłodną wodą. Mam nadzieję że pomogłam:-)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy dodany komentarz :) Pozdrawiam :*