środa, 27 marca 2013

Przegląd czerwonych szminek do 20 zł




Usta w kolorze czerwonym to hit tego sezonu. Przyciągają wiele spojrzeń są seksowne i bardzo kobiece. Ale czy to jest kolor dla każdego? Wydaje mi się, że tak. Dla każdej dziewczyny można dobrać jakiś odcień czerwieni. 
Blondynki powinny wybierać dla siebie czerwień amarantową, koralową lub dosłownie strażacką. Szatynki i brunetki będę ładnie prezentować się w modnych, nasyconych barwach czerwieni. Pamiętajmy o jednej bardzo ważnej zasadzie: jeśli mocno podkreślamy usta, to makijaż oczu musi być stonowany. Ja także postanowiłam kupić sobie pomadkę w kolorze czerwieni. 





Poniżej przegląd szminek do 20 zł. Może miałyście którąś? Jaką polecacie firmę? 


PS. Zachęcam do wzięcia udziału w moim rozdaniu:-)

4 komentarze:

  1. ja typowa czerwien posiadam z bell, nie jest to rewelacja,
    zle sie czuje w takim kolorze, wiec na razie nie szukam lepszej :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z tych wszystkich wybrałabym Hydra Renew Rimmela :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze jest fajna z Madame L'Ambre

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wciąż się staram przekonać do czerwonych szminek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy dodany komentarz :) Pozdrawiam :*