wtorek, 26 marca 2013

RECENZJA: maseczka Bielenda Ogórek & Limonka


 
Dzisiaj recenzja maseczki z Bielendy Ogórek & Limonka do cery tłustej i mieszanej, którą kupiłam pod wpływem impulsu w rossmanie. Chyba stałam się etatową zbieraczką maseczek:-)
                                             

 




Zaciekawiła mnie bardzo tym, że w swoim składzie posiada wyciąg z ogórka, który bardzo dobrze działa na moją skórę. Już od paru lat używam toniku z Ziaji ogórkowego i jest jak dla mnie cudowny. Spodobała mi się także dla tego, że jest w dwupaku, jako zestaw maseczka głęboko oczyszczająca i intensywnie nawilżająca. Jest to dobre rozwiązanie, bo po oczyszczaniu zawsze warto nawilżyć cerę, a tak mamy wszystko w komplecie. Chociaż lubię bardziej maseczki typu sheet mask z którymi nie trzeba się bawić w zmywanie, babranie itp. to jednak się skusiłam.


Najpierw trochę obietnic od producenta:

Moja opinia:
Maseczka oczyszczająca:
Jest to lepsza połowa tego duetu. No ale... przy zmywaniu tej części maseczki strasznie zaczęła mnie piec skóra.

Plusy:
- przyjemna konsystencja
- dobrze się rozprowadza
- nie tworzy skorupy na twarzy
- przyjemny zapach
- matowi skórę
- lekko zwęża pory

Minusy:
- pieczenie skóry
- nie oczyszcza dokładnie

Szału nie ma, jest dużo więcej maseczek które mają działanie lepsze i nie podrażnia. Czytałam również gdzieś, że dziewczyna po tej maseczce dostała wysypki brrrr...

Maseczka nawilżająca:
Druga maseczka, intensywnie nawilżająca, ma bardziej żelową konsystencję. Jest dość rzadka, przejrzysta, w szaro-zielonym kolorze. Po nałożeniu nie pozostaje ślad, że cokolwiek nakładałam. Po prostu nie czułam żadnego nawilżenia.

Plusy:
- łatwo się rozprowadza
- wydajna
- ładny zapach

Minusy:
- nie nawilża
- nie łagodzi twarzy po masce oczyszczającej

Nie kupujcie tej maseczki, jest beznadziejna.....

2 komentarze:

  1. Dobrze wiedzieć, że to bubel

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja ją bardzo lubię, moja twarz jest po niej niesamowicie miękka powracam do niej po raz kolejny, to zależy na jaką twarz jest nakładana

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy dodany komentarz :) Pozdrawiam :*