czwartek, 7 marca 2013

TOP 6 maseczek do 5 zł na zaskórniki





1.    Synergen, Maseczka przeciw wągrom, 2x7,5 ml za ok. 2 zł.

Od producenta: Głęboko oczyszczająca maseczka przeciw wągrom. Idealne rozwiązanie do walki z zaskórnikami. Dogłębnie oczyszcza skórę z codziennych zanieczyszczeń, nadmiaru sebum oraz wągrów, w efekcie pozostawiając ją naturalnie ożywioną i odświeżoną.Bisalbol łagodzi podrażnienia skóry. Etanol działa odświeżająco i orzeźwiająco.

Moja opinia:
Skuteczność: maseczka cudów nie czyni i nawet tego się nie spodziewałam. Oczyszcza, skóra po użyciu jest miła w dotyku, rozjaśniona, skóra się nie świeci. Długo zasycha, po nałożeniu chłodzi twarz. Jest wydajna, jedna saszetka wystarcza mi na parę użyć 4-5, stosuję ją na strefę T. Zapach - pastą do zębów, mięta.

2.   Ziaja, Maska regenerująca z glinką brązową

Od producenta: 
 productMaseczka z glinką brązową (5%) przeznaczona do każdego rodzaju skóry.
- Uzupełnia niedobór substancji odżywczych
- Przyspiesza regenerację skóry:
 - Skutecznie wygładza drobne zmarszczki,
- Zapobiegają wiotczeniu skóry, wzmacniają jej strukturę i przyspieszają procesy regeneracji,
starzenia skóry.

Moja opinia:
Co najważniejsze zauważyłam, że skóra dwa dni po użyciu maseczki jest ładnie zmatowiona. Niestety efekt ten jest bardzo krótkotrwały. Skóra po maseczce jest ładnie naciągnięta (ale nie tak mocno, tak po prostu zdrowo). Do tego jest bardzo ładnie wygładzona - takie uczucie prawie jak po peelingu. Naprawdę bardzo fajna w dotyku.



3.    Dax Cosmetics, Perfecta Beauty Mask, Maseczka wygładzająca na twarz, szyję i dekolt `Kwasy AHA + sok z aloesu`
 
Od producenta:
Dla osób po 30. roku życia ( stosuję ją, a jestem przed 30), do cery normalnej, mieszanej i tłustej. Do stosowania na twarz, szyję i dekolt. Zawiera kwasy owocowe AHA i sok z aloesu. Delikatnie złuszcza naskórek, dzięki czemu wygładza zmarszczki i nierówności skóry. Ujednolica koloryt cery, oczyszcza i zwęża pory. Maseczka do stosowania na noc, zamiast kremu.

Moja opinia:
Maseczka jest naprawdę dobra. Delikatnie wygładza skórę, zaskórniki są mniej widoczne. Lubię taką formułę maseczki, którą stosuje się jak krem na noc. Rano należy zmyć maseczkę, gdyż zostawia tłusty film na skórze. Stosuje ją dwa razy w tygodniu.

4.   Rival de Loop maska Peel-Off z ekstraktem z aloesu i rumianku

Od producenta:
Maseczka głęboko oczyszcza pory, nadając skórze gładki jedwabisty wygląd. Aloes zapewnia nawilżenie, zaś rumianek działa łagodząco. Po zastosowaniu skóra jest jedwabiście gładka.

Moja opinia:
Ta Rossmanowa maseczka zagościła w mojej pielęgnacji na stałe. Maseczkę stosuję na strefę T. Świetnie sobie radzi z zaskórnikami, oczyszcza pory, a także wygładza i odświeża. Podoba mi się także formuła tej maseczki: po równomiernym rozprowadzeniu, preparat zastyga na twarzy, tworząc przezroczystą powłokę. Niewątpliwą zaletą maski Peel-Off jest to, że nie brudzi rąk, a także łatwo ją usunąć, bez pozostawiania na twarzy resztek preparatu.

5.   HERBAL CONK MASK FIRMY GEROU

Od producenta:
To maseczka koreańska  typu PEEL-OFF. Nałożona na nos doskonale oczyszcza pory, oraz usuwa zaskórniki.

Moja opinia:
Maseczka jest świetna. Działanie ma podobne do maseczki Rival de Loop z Rossmana,
 ale jest dużo bardziej mocniejsza. Maseczka jest czarna, rozprowadza się ją równomiernie na nosie, preparat zastyga, następnie się ją ściąga zaczynając od góry. Zadziwiające jest to co zostaje na płacie maseczki- mam wrażenie, że działa tak jak plastry na zaskórniki. Kupiłam tą maseczkę na allegro u sprzedawcy HAARAJUKU.

6.  WONDER PORE 

Od producenta:
Maseczka głęboko oczyszcza, reguluje wydzielanie serum, reguluje PH skóry, wygładza, nadaje skórze elastyczność, rozświetla, nawilża.

Moja opinia:
Kolejna maseczka koreańska w mojej kolekcji. Jestem z niej naprawdę zadowolona. Efekty po zastosowaniu są naprawdę widoczne. Pory są zwężone maksymalnie. Maseczka zastyga na beton, mocno ściągając, co jest dziwne w tej maseczce to, że na zastygniętej maseczce widać każdy por jaki mamy na nosie:-) Kupiłam tą maseczkę na allegro u sprzedawcy HAARAJUKU.

A jakie są Wasze ulubione maseczki na zaskórniki?

1 komentarz:

  1. też bardzo lubię tą 4tą maseczkę, jako leń numer jeden formuła peel off skradła moje serce :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy dodany komentarz :) Pozdrawiam :*