piątek, 1 marca 2013

TOP 6 produktów z kwasami



1.Pharmaceris T, Sebo - Almond Peel 10% (Krem złuszczający do cery trądzikowej - II stopień złuszczania)

Oto co pisze o nim producent:
Krem złuszczający z 10% zawartością kwasu migdałowego rekomendowany jest do specjalistycznej kuracji przeciwtrądzikowej. Dzięki specjalistycznie opracowanej recepturze krem rozjaśnia nieregularne przebarwienia powierzchowne i pozapalne. Polecany jest również do stosowania w celu zapobiegania i zmniejszenia oznak starzenia się skóry. Proteiny ze słodkich migdałów wygładzają naskórek, a skóra staje się świeża i wypoczęta.Produkt może być stosowany samodzielnie lub w dwustopniowej kuracji złuszczającej z kremem Sebo -Almond Peel 5%. Przy kuracji kwasem migdałowym w ciągu dnia zaleca się stosowanie kremów z filtrem zabezpieczającymi przed promieniowaniem UVA i UVB o SPF min.20.

Skład: Aqua, Mandelic Acid, Butylene Glycol, Glycerin, Tromethamine, Isohexadecane, Dicaprylyl Ether, Cyclopentasiloxane, Cetyl Alcohol, Sodium Polyacrylate, Cyclohexasiloxane, Cetearyl Alcohol, Xanthan Gum, Methyl Glucose Sesquistearate, Ceteareth-20, Silica Dimethyl Silylate, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Seed Extract, Methylparaben, Parfum.

Moja opinia:
Krem działa naprawdę dobrze. Kupiłam go z myślą o smarowaniu przebarwień potrądzikowych na plecach, ale stosuję go również punktowo na twarzy. Skóra po parokrotnym posmarowaniu zaczyna się łuszczyć i zostaje nowiutka różowa skóra. Przebarwienia stają się dużo jaśniejsze. Na zaskórniki niestety w moim przypadku nie działa.

2.Kwas glikolowy

Wskazania do stosowania:
- Cellulit, rozstępy
- Rozszerzone pory skóry
- Drobne blizny, zmarszczki
- Skóra tłusta, trądzikowa
- Gruba warstwa zrogowaciałego naskórka (łokcie, kolana, stopy)
- Przebarwienia (twarz, dłonie)
- Cera atroficzna, źle ukrwiona
- Przedwcześnie starzejąca się skóra
- Skóra zniszczona kąpielami słonecznymi
- Skóra sucha, wymagająca nawilżenia i pobudzenia
- Skóra szara, tzw. "cera palaczy"

Działanie:
Kwas glikolowy stosowany jest w stężeniach od 5% do 70%. W stężeniach do 15% kwas glikolowy ma bardzo efektywne działanie nawilżające, niewidoczne dla oka działanie złuszczające na powierzchową warstwę rogową naskórka, oraz wspomaga odnowę i regenerację skóry właściwej poprzez pobudzanie aktywności fibroblastów. Zabieg taki można bezpiecznie wykonać samemu w warunkach domowych. Wyższe stężenia (20%-35%) oprócz działania nawilżającego i oczyszczającego skórę (np. trądzikową) daje efekt powierzchniowego peelingu.

Moja opinia:
Kwas glikolowy stosowałam o dość dużym stężeniu 35%. Smarowałam nim brodę i nos. Skóra po zabiegu była zaczerwieniona lekko podrażniona. Kwas ładnie wyrównuje koloryt skóry. Nie zauważyłam, żeby jakoś szczególnie pomagał mi na zaskórniki.

3.KWAS MIGDAŁOWY + KOJOWY

Wskazania do stosowania:
* Pigmentacja (piegi, ostuda - melasma, plamy soczewicowate, przebarwienia pozapalne)
* Cera łojotokowa
* Plamy starcze, plamy potrądzikowe, przebarwienia po lekach hormonalnych

* Redukcja drobnych i głębszych zmarszczek
* Chęć odmłodzenia
* Spłycenie blizn
* Zapobieganie starzeniu się skóry
* Nawilżenie skóry
* Poprawa barwy i faktury skóry
* Trądzik grudkowo-krostkowy, zaskórniki, rozszerzone pory
* Suchość skóry w przebiegu zmian chorobowych
* Blizny,
* Ślady potrądzikowe,
* fotostarzenia skóry,

Działanie:
Kwas migdałowy rekomendowany jest do specjalistycznej kuracji przeciwtrądzikowej. Dzięki specjalistycznie opracowanej recepturze krem rozjaśnia nieregularne przebarwienia powierzchowne i pozapalne.
Kwas kojowy - środek stosowany w produktach do usuwania przebarwień skóry.
Kwas kojowy obok własności depigmentacyjnych wykazuje także działanie antybakteryjne oraz zapobiega powstawaniu wolnych rodników. Preparaty zawierające ten składnik nie tylko rozjaśniają przebarwienia, ale działają również przeciwzmarszczkowo i nawilżająco.

Moja opinia:
Połączenie tych dwóch kwasów działa rewelacyjnie. Przebarwienia po tym preparacie stały się o wiele jaśniejsze.

4.Kwas hialuronowy

Wskazania do stosowania:
Zastosowanie w zabiegach przeciwstarzeniowych, silnie nawadniających i odmładzających

Działanie:
- bardzo mocne nawilżenie skóry odczuwalne przez kilka kolejnych dni
- silne dotlenienie skóry - przyjemnie napięta, wymodelowana skóra
- poprzez mocne nawilżenie zmarszczki ulegają spłyceniu
- błyskawiczne uelastycznienie skóry
- poprawia się koloryt skóry
- łuszczące partie skóry są zniwelowane
- mocne odświeżenie skóry

Moja opinia:
Po pierwszym użyciu musiałam go odstawić na półkę. Posmarowałam nim okolicę oczu, momentalnie skóra zaczęła robić się czerwona i zaczęła piec.

5.Differin

Wskazania do stosowania:
Trądzik pospolity o łagodnym lub umiarkowanym nasileniu: trądzik zaskórnikowy i grudkowo-krostkowy.

Działanie:
Normalizuje przebieg procesu rogowacenia w mieszkach włosowych. Preparat zapobiega powstawaniu zaskórników, zmniejsza stan zapalny oraz działa przeciwbakteryjnie

Skład: 1 g kremu lub żelu zawiera 1 mg adapalenu.

Moja opinia:
Differin przypisał mi dermatolog, miałam stosować tą maść co drugi dzień. Niestety na moją wrażliwą skórę okazał się stanowczo za mocny. Skóra zaczęła mnie piec, stała się zaczerwieniona i bolesna w dotyku. Oczywiście skóra zaczęła się łuszczyć, nawet w miejscach w który nie smarowałam np. na powiekach...

6.ACNE-DERM

Wskazania do stosowania:
• Trądzik pospolity
• Przebarwienia skóry

Działanie:
- Działanie przeciwtrądzikowe : posiada on właściwości przeciwbakteryjne, ponadto zmniejsza liczbę mikrozaskórników i normalizuje proces keratynizacji ujść mieszków włosowych.
- Działanie wybielające

Skład:
Substancja czynna: 1 g kremu zawiera 200 mg kwasu azelainowego (Acidum azelaicum).
Substancje pomocnicze: mieszanina glicerolu monostearynianu i makrogolu stearynianu (Arlatone 983 S), mieszanina glicerolu stearynianu, alkoholu cetostearylowego, cetylu palmitynianu i kokoglicerydów (Cutina CBS), mieszanina cetostearylu etyloheksanianu i izopropylu myrystynianu (PCLLiquid), glikol propylenowy, glicerol, kwas benzoesowy, woda oczyszczona.

Moja opinia:
ACNE-DERM działa na zamknięte zaskórniki, nie podrażnia skóry. Na blizny potrądzikowe jest taki sobie. Rezultaty wybielenia  są widoczne dopiero po paru miesiącach.


A Wy stosujecie jakieś kosmetyki  z kwasami? Może mi coś jeszcze podpowiecie jaki produkt z kwasami warto spróbować.


1 komentarz:

  1. używałam Acne Derm, ale niestety nie zauważyłam żadnej różnicy ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy dodany komentarz :) Pozdrawiam :*