piątek, 21 czerwca 2013

Czas zacząć letnie wyprzedaże! Co upolowałam na promocji? HAUL







Przyznaje się bez bicia;-) zaszalałam na zakupach. Wyjątkowo wszystko mi się podobało, a ceny kusiły mnie niesamowicie. 








Ostatnio stwierdziłam, że nie mam się w co ubrać - chyba jak każda kobieta. Postanowiłam skorzystać z letnich wyprzedaży i odświeżyć trochę swoją garderobę. Bardzo jestem zadowolona, bo zakupy naprawdę mi się udały.  Trafiłam na kilka naprawdę super promocji. Jeżeli jesteście ciekawe co kupiłam i ile zaoszczędziłam zapraszam do oglądania zdjęć.










Skorzystałyście już z letnich wyprzedaży? Wybieracie się?

28 komentarzy:

  1. o kurcze skusiłaś mnie chyba będę musiała iśc moze cos ciekawego upoluje:)
    Twoje zakupy super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto pójść na zakupy na początku wyprzedaży, bo jeszcze jest w czym wybierać:-)

      Usuń
  2. Łoo kuszace, naprawdę. Spódnica z Mohito strasznie mi się podoba! Dobrze, ze w moim mieście są aż 2 sklepy, może tez ją dorwe. Ponadto szukam letnich bucików na obcasie... jutro idę na łowy...

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetnie zrobiłaś tego posta! :)
    Pierwsza spódniczka mega i cena też świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!
      Można powiedzieć, że kupiłam spódniczki 2 w cenie 1:-)

      Usuń
  4. super okazje ,ubranka naprawde swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdobycze kupiłaś:) Ja w tym roku pasuję, nie miałabym gdzie włożyć, szafa i wszystkie szafki mi się nie zamykają, gromadzę już na krześle :D

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurde. muszę iść na zakupy! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się dwie pierwsze spódniczki i sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie mi się spodobały spódniczki z Reserved :) Szczególnie ta miętowa :) Będę na nią polowac ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. byłam macałam oglądałam - i kupiłam dwa cienie z inglota ;) ot taaakie szaleństwo ubraniowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Naprawdę świetne ciuszki, a ceny kuszą. Może też się wybiorę na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale Ci sie trafiły fajne rzeczy i to za jaką cene :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta spódniczka w mohito jest boska, przeboska!

    OdpowiedzUsuń
  13. Żakiecik śliczny. Z moim budżetem mogłabym sobie pozwolić na 1, 2 rzeczy, ale chyba i tak się przejdę może coś fajnego się trafi. Planuję zacząć od Orsaya.

    OdpowiedzUsuń
  14. jeszcze nie buszowałam po sklepach :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. zapraszam do mnie na bloga tem kto teraz dołaczy dostanie mała niespodzianke , a za nie dlugo ekstra rozdanie z firma Rimmel, Zapraszam dodaj mnie do obserwowanych
    http://prettygirl198726.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. w takich cenach to super okazja, gratuluję Ci udanych zakupów. świetne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódniczki są świetne :) Muszę się wybrać na zakupy, może je jeszcze znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękna jest ta spódniczka z Mohito! muszę się rozejrzeć za podobną koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach Mohito <3 Fajnezakupy:) Ja jeszcze się nie wybrałam, ale może jutro...:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy dodany komentarz :) Pozdrawiam :*