piątek, 14 czerwca 2013

Najlepszy zakup w maju - Oral B Vitality






Dzisiaj chciałam Wam pokazać szczoteczki elektryczne, które są moim wielkim odkryciem. Wcześniej stosowałam jakąś szczoteczkę elektryczną z Blenda-med, ale wrażenia na mnie nie zrobiła. 







Ostatnio bardzo często chodzę do dentysty bo przygotowuje swoje zęby pod aparat ortodontyczny, więc higiena jamy ustnej jest teraz moim priorytetem. Niestety zwykła szczoteczka nie domyje zębów tak jakbym chciała. Dlatego postanowiłam zainwestować w Oral B, a przy okazji namówiłam jeszcze moją siostrę na to cudo:-)
 
Od producenta:
Szczoteczka do zębów Oral-B Vitality zasilana akumulatorem używa zaawansowanych technologii czyszczących, aby zmniejszyć ilość płytki bakteryjnej. Podczas szczotkowania otacza każdy ząb i delikatnie stymuluje linię dziąseł, dzięki czemu uzyskasz uczucie świeżości w ustach i zdrowsze dziąsła.

Funkcje i zalety szczoteczki Vitality Precision Clean:
Porusza się 7 600 razy na minutę.
Zaawansowany system włókien usuwa więcej płytki bakteryjnej i czyści dokładniej niż szczoteczka manualna.
Wskaźnik zużycia włókien pokazuje kiedy należy wymienić główkę szczoteczki.
Maksymalnie naładowany akumulator wystarcza na 5 dni użytkowania.
2-minutowy sygnalizator informuje o czasie mycia zębów, który polecają dentyści.
Klinicznie udowodnione, że czyści głębiej i dokładniej niżeli szczoteczka manualna,
nawet w trudno dostępnych miejscach.
Posiada końcówkę FlexiSoft, kompaktową okrągłą główkę, która obejmuje każdy ząb, podczas gdy włókna Interdental Tips zapewniają dokładniejsze czyszczenie przestrzeni międzyzębowych.
Pomaga poprawić stan zdrowia dziąseł i zapobiegać ich chorobom, które są główną przyczyną paradontozy.

2-minutowy sygnalizator czasu mycia.
Jest to krótka przerwa w pracy szczoteczki, która przypomina o zalecanym przez dentystów czasie mycia zębów.

Szczoteczka akumulatorowa.
Wystarcza na okres 5 dni mycia zębów, przy szczotkowaniu dwa razy dziennie po dwie minuty.

Zawartość opakowania:
szczotka Oral-B Vitality
1 końcówka Precision Clean
stacja bazowa - stojąca ładowarka do szczoteczki
gwarancja
instrukcja obsługi
Moja opinia:
W życiu nie spodziewałam się, że będę tak zadowolona z zakupu szczoteczki do zębów. Szczoteczka idealnie myje zęby, dokładnie nie omija żadnej przestrzeni, a nawet domyła miejsca gdzie miałam lekki  kamień. Zęby są bielsze chyba o dwa tony. Dentystka mówi że mam najjaśniejsze zęby z paletki:-) Dodatkowo stosuję pastę wybielającą, aby efekt wybielenia był jeszcze lepszy. Oczywiście najważniejsze jest to , że szczoteczka świetnie usuwa wszelkie zanieczyszczenia z zębów. Dzięki czemu nie będą się tak często psuły, jest to moja zmora bo mam je bardzo ciasno ustawione. Nawet używanie nitki dentystycznej jest u mnie utrudnione, nie mogę jej wepchnąć między zęby.
 
Jest parę rodzaju główek do wyboru: ja wybrałam Vitality, a moja siostra 3d white. Siostry szczoteczka posiada dodatkowo gumkę w główce, która ma polerować zęby, niestety nie jest to szczoteczka przeznaczona do aparatów ortodontycznych dlatego ja wybrałam zwykłą opcję, ale też jest świetna.  Do szczoteczek trzeba co 3 miesiące dokupować nową główkę, można wybrać sobie jakąś inną, prawie wszystkie pasują.


Szczoteczka jest bardzo prosta w obsłudze, posiada jeden przycisk. Główkę szczoteczki należy zdejmować po myciu, a następnie wytrzeć na sucho bazę. Po dwóch minutach mycia włącza się sygnalizator, myślę że jest to świetna sprawa. Bateria trzyma tak  jak obiecuje producent 5 dni przy dwukrotnym myciu dziennie. Ładownie baterii trwa 16 godzin. Cena 64zł -89zł. Ja kupiłam w promocji w Rossmannie za 79 zł. Było to najlepsze 79 zł jakie w życiu wydałam:-) Uważam, że jest to świetna inwestycja i oszczędność na dentyście:-)  Polecam

Używacie elektrycznych szczoteczek do zębów? Jesteście zadowolone?


PS. Zapraszam na moje rozdanie do wygrania markowe kosmetyki:-) klik

11 komentarzy:

  1. też ją kupiłam w czerwcu :D uwielbiam ją teraz dla mnie mycie zębów to przyjemność ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam taka samą:) używam jej prawie rok. jest bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna rzecz. Tylko trochę droga.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam szczoteczke elektryczna taka najtansza za 5f no name i jestem z niej mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo, ja jak byłam mała dostałam elektryczną, ale to jakiś bubel był i się zraziłam. Ta natomiast wygląda ciekawie, faktycznie efekt zachęcający:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tą szczoteczke już 1,5 roku, moj chlopak jakies pol roku - jestesmy z niej mega zadowoleni. zeby zdecydowanie bardziej czyste i mniej sie pasuja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś miałam elektryczną szczoteczkę, a w zasadzie dalej mam, ale nie używam. Muszę kupić nową szczotkę i baterie naładować i dać jej szansę powrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki bardzo Twój post bardzo mi pomógł. Właśnie rozważam zakup tej szczoteczki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja polecam www.centrum-stomatologii.pl? Według mnie to naprawdę dobry gabinet dentystyczny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy dodany komentarz :) Pozdrawiam :*