sobota, 8 czerwca 2013

Makijaż wyszczuplający nogi






Czy Wasze nogi też są jeszcze nieopalone? Pogoda nas nie rozpieszczała do tej pory:-( Tylko kto zna patent, który pozwoli ekspresowo nadać skórze ładny odcień i zlikwidować z łydek podrażnienia? My! Kosmetyki do makijażu i koloryzacji ciała ukryją niedoskonałości, a nawet pomogą wyszczuplić nogi.





Tylko jak to zrobić?
Można po całości nóg posmarować samoopalaczem lub balsamem koloryzującym, ale jak dodatkowo je wyszczuplić? Kiedyś czytałam o metodzie Beyonce, która wykonuje makijaż nóg. Myślę, że jest to fajny sposób, aby nasze nogi wyglądały idealnie np. na jakieś specjalne imprezy, czy też na plażę. Na co dzień chyba wystarczy zwykła koloryzacja nóg. Parę kosmetyków, kilka prostych gestów i znikną: czerwone punkciki po depilacji, rozszerzone naczynka, małe żylaki. Pomysłowy trik, aby skóra wygląda na szczupłą i gładką.

Czego potrzebujemy do makijażu nóg?
- balsam brązujący lub/i rajstopy w sprayu (w jaśniejszym i ciemniejszym kolorze)

Ja użyłam balsam brązujący Rimmel Sun Shimmer o który pisałam tutaj oraz rajstopy w sprayu w jasnym kolorze. Myślę, że jak ktoś nie ma dwóch kolorów balsamów nadałby się także jakiś fluid, który jest za ciemny do naszej twarzy, a zalega w szufladzie:-)

- rozświetlacz w sprayu ( ja używam z Avonu)
 

Jak wykonać makijaż nóg?
Najpierw należy odpowiednio przygotować nogi:
-depilacja,
- peeling,
- balsam nawilżający.

Dzięki tym zabiegom opalenizna będzie wyglądała idealnie. Następnie nakładamy jasny kolor na przód nóg (na piszczele) i uda oraz ciemny kolor na boki nóg.

W przypadku każdego ze zmywalnych kosmetyków koloryzujących odcień można stopniować. Jeśli uważasz, że powinien być intensywniejszy, można dodać  kolejną warstwę preparatu (ale nie więcej niż trzy, bo później kosmetyk nie wchłania się już dobrze i może pozostawić smugi). W każdej chwili możesz coś poprawić - nadmiar preparatu zmyjesz wacikiem nasączonym mleczkiem do demakijażu. Gdy dobrze wetrzesz balsam w skórę, nie powinien zabarwić ubrania, ale nawet jeżeli tak się stanie, bez problemu spierzesz zabrudzenia.




Kończymy makijaż nóg spryskaniem rozświetlaczem przodu i GOTOWE!
Może nie wyszło trochę mi to rozświetlenie na zdjęciu, ale uwierzcie mi, że jest:-)



W rzeczywistości makijaż nóg wygląda lepiej niż na zdjęciu:-) 
Jeszcze szpilki lub inne buciki na obcasie i nogi będą wyglądać o wiele szczuplej:-)
Podoba Wam się taka metoda wyszczuplania bez odchudzania?



PS. Zapraszam na moje rozdanie do wygrania markowe kosmetyki:-) klik

20 komentarzy:

  1. mam te rajstopy w sprayu. uwielbiam je.
    muszę zaopatrzyć się w pozostałe produkty, post na czasie, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny patent :) Moje nogi są blade cały rok- za cholerę nie chcą się opalić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba balsamy brązujące są dla Ciebie stworzone:-)

      Usuń
  3. Chyba byłabym się, że zrobię sobie krzywdę takim zabiegiem, chyba wolałabym po prostu opalic nogi, bo i sama opalenizna wyszczupla:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł!
    Ja już bez 'cieniowania' ale używam balsamów brązujących :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam lubię moje blade nogi :D Ogólnie nie lubię być sztucznie opalona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł, zasady takie jak przy konturowaniu twarzy. ale faktycznie tylko na większe wyjścia. mi nie zawsze chce się wykonywać pełny makijaż twarzy, a co dopiero nog :) poki co staram sie pilnowac zeby nie zarosły :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja natomiast bez samoopalacza nie pokazuje nóg dopóki ich nie opale. Dla mnie białe nogi są po prostu nieestetyczne....

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie stosuję takich trików ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. niezły numer, muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam odwrotny problem, zbyt szczupłe nogi

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy patent. Sprytne to. Ja jednak wolę naturalną opaleniznę i chodzę z białymi nogami póki mi się same nie opalą ;p. Bo balsamy brązujące mi śmierdzą, wszystkie bez wyjątku.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja muszę swoje jeszcze troszkę opalić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wlasnie dzis kupilam te rajstopy w spreyu
    nie moge sie doczekac az ich uzyje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze mówiąc to pierwszy raz słyszę o takim makijażu który wyszczupla nogi. Nie powiem bo to jest bardzo interesujący temat, lecz pewnie trzeba poświęcić więcej czasu rano aby go wykonać. Patrzyłam nawet na https://thebeauty-runway.com/ ale takiej wzmianki również tam nie znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy dodany komentarz :) Pozdrawiam :*