niedziela, 9 czerwca 2013

Owocowa pielęgnacja - TianDe delikatny krem nawilżający z witaminą C i maseczka z kwasami owocowymi






Dzisiaj chciałabym Wam pokazać dwa ciekawe produkty: krem z witaminą C i maseczkę z kwasami owocowymi.









Już od jakiegoś czasu przymierzałam się do zakupu serum z witaminą C lub kremu. Jak pewnie wiecie coraz częściej można spotkać ją w kosmetykach do pielęgnacji twarzy.  Dzięki niej będziemy dłużej wyglądać młodo, gdyż zwiększa produkcję kolagenu, ogranicza uszkodzenia wywołane przez promieniowanie UV, uszczelnia naczynia krwionośne, jeżeli jesteście ciekawe co jeszcze witamina C robi dla naszej skóry odsyłam Was do tego posta klik.

Dzięki Pani Izabeli z tianDe miałam możliwość przetestowania dwóch produktów: był to delikatny krem nawilżający i maska odmładzająca z kwasem owocowym do twarzy i szyi.  Fakt otrzymania tych produktów do testowania nie ma wpływu na moja opinię.

Jak się spisały ?

TianDe delikatny krem nawilżający z witaminą C
 
Opis ze strony sklepu (źródło):
Lekki, intensywnie nawilżający krem zapewnia głębokie i długotrwałe nawilżenie skóry. Natychmiastowo czyni ją gładką, lśniącą, jędrną, nadaje jej zdrowy wygląd. Witamina C zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry oraz poprawia właściwości ochronne skóry.
Przeznaczony dla każdego rodzaju skóry niezależnie od wieku.

Sposób użycia:
Na oczyszczoną skórę twarzy i szyi nałożyć niewielką ilość kremu omijając okolice oczu.

Cena: 28 zł

Moja opinia

Konsystencja:
Myślałam, że jak to krem nawilżający będzie miał wodnistą konsystencję, a tu miłe zaskoczenie krem jest gęsty, przypominający kremy odżywcze do twarzy. Dobrze rozprowadza się na skórze, można go sobie wmasowywać i rozsmarowywać, pozostawia warstewkę ochronną. Po godzinie ładnie wchłania się w skórę, jest to długi czas więc dlatego polecam go stosować zwłaszcza na noc.
 
Zapach:
Bardzo delikatny, ziołowy, własna woń składników, może bardziej przypomina mi zapach maści niż kremu. Nie utrzymuje się na skórze.

Wydajność:
Bardzo dobra, wystarczy odrobina kremu aby rozsmarować go na całej twarzy.

Działanie:
- doskonale nawilża skórę w 100%
- odżywia skórę
- moje przebarwienia zostały rozjaśnione
- skóra została rozświetlona
- nie zapycha porów
- nie obciąża skóry
- nie wywołuje u mnie powstawania krostek
- wydajny

Uważam, że jest bardzo dobrym kremem nawilżającym z witaminą C za przystępną cenę. Myślę, że jest to produkt godny uwagi jeżeli szukacie kosmetyku z witaminą C, ja jestem z niego bardzo zadowolona. Polecam:-)

TianDe Maska odmładzająca z kwasem owocowym do twarzy i szyi
Opis ze strony sklepu (źródło):
Kwas owocowy podobnie jak peeling sprawia, że skóra staje się delikatna i miękka, zostają wygładzone zmarszczki i utrzymany zostaje optymalny poziom nawilżenia. Kwas ten pobudza działanie kolagenu i elastyny odpowiadających za jędrność skóry. Poprawia koloryt cery, normalizuje pracę gruczołów łojowych, zapobiega ich zatykaniu. Przeznaczona dla każdego rodzaju cery niezależnie od wieku.

Sposób użycia:
Etap1: Stosować maskę tuż po otwarciu opakowania. Maseczką nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy i szyi pozostawiając na 15-20 minut, następnie maską usunąć a twarz spłukać wodą .
Etap2:  Po zastosowaniu maski niewielką ilość emulsji rozprowadzić na skórę twarzy i szyi.
Nie stosować maski na uszkodzoną skórę i z wypryskami. W razie przedostania się do oczu dokładnie przepłukać je wodą.

Cena:11 zł


Moja opinia

Maseczka jest w mojej ulubionej formie: bawełnianej płachty nasączonej preparatem. Jednak jest trochę inna od tych, które do tej pory stosowałam.

Czym się różni od zwykłych sheet mask?
- po zastosowaniu maseczki twarz należy opłukać wodą (mamy do czynienia z kwasem owocowym)
- jest większa, zakłada się ją również na szyję
- w opakowaniu znajduje się bardzo dużo preparatu, który można wykorzystać np. wrzucić do niego maseczkę z pastylki (jak ktoś nie słyszał to tutaj o niej pisałam), włożyć do lodówki i wykorzystać następnego dnia
- cena jest wyższa od stosowanych do tej pory przeze mnie maseczek tego typu
 
Zapach:
Boski:-) Bardzo przyjemy, lekko kwiatowy.

Działanie:
Skóra po zastosowaniu maseczki była niesamowicie ujędrniona. Miałam wrażenie, że jestem po liftingu, aż tak skóra była napięta. Bardzo ciekawy efekt, myślę że maseczka jest idealna dla Pań, które mają problemy z wiotczeniem skóry. Do tego maseczka lekko rozjaśniła skórę, dzięki zawartym w składzie kwasom owocowym. Jest to bardzo dobry produkt, którego efekty widać zaraz po zastosowaniu. Polecam

Jeżeli jesteście zainteresowane tymi produktami to znajdziecie je tutaj: www.tiande.pl 
Można również zostać konsultantem kosmetyków tianDe i sprzedawać je mając dodatkowe źródło dochodów.

Znacie kosmetyki tianDe? Stosujecie kosmetyki z witaminą C lub kwasami owocowymi?


17 komentarzy:

  1. fajne produkty, a ta maska to dla mnie fantastyczna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawe kosmetyki, szczególnie ta maseczka

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie mialam bawełnianej maseczki, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jeszcze nie miałam nigdy tego typu maseczki, zawsze takie do nakładania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są dużo wygodniejsze i szybsze. Polecam

      Usuń
    2. www.tiande.pl Centrum Dystrybucji Kosmetyków TianDe ZAPRASZAMY

      Usuń
  5. miałam inny krem oraz inne maseczki, jestem zadowolona z produktów tej firmy. szkoda ze nie są tańsze bo kupowałabym częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna poszukiwałam kremu z witaminą C, niestety nic nie znalazłam, wkurzyłam się i zamówiłam półprodukty i biorę się za robienie serum witaminowego :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już robiłam domowe serum z witaminą C+E. Niestety trzeba go robić dość często, bo witamina C jest niestabilna. Dlatego praktyczniej jest kupić krem lub serum już gotowe:-)

      Usuń
  7. Centrum Dystrybucji Kosmetyków Tiande www.tiande.pl ZAPRASZAMY

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem bardzo mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kosmetyki bardzo mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO KONKURSU TIANDE <3
    link :
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=481956631915000&set=a.453055254805138.1073741827.453039481473382&type=1&stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy dodany komentarz :) Pozdrawiam :*