środa, 12 czerwca 2013

Moje ulubione kanały na YouTube







Niedzielny poranek, pachnąca kawka i.... YouTube:-) Uwielbiam oglądać filmiki głównie te urodowo-kosmetyczne, ale nie tylko.  



YouTube jest kopalnią ciekawych osób. Na każdym kroku można znaleźć kogoś zaskakującego i sympatycznego - wystarczy tylko trochę dłużej poszperać. Staram się chociaż raz w tygodniu obejrzeć nowe filmiki z ulubionych kanałów. Chciałabym się z Wami podzielić przynajmniej ich częścią:-) Przypuszczam, że też niektóre znacie i lubicie.

  

Kogo oglądam?






A kogo Wy lubicie oglądać na YouTube?

PS. Zapraszam na moje rozdanie do wygrania markowe kosmetyki:-) klik

17 komentarzy:

  1. Ja wiem jedno nie trawię szusz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy podobnych ulubieńców,może oprócz Sary i Lisy bo ich jeszcze nie oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuje kilka kanałów ale ulubionych to ja nie mam :)
    Przejrzę te co Ty tu ukazałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe Oprócz Alinki to nikogo z tej listy nie lubię oglądać:P Ogólnie polskie vlogerki mają strasznie nudne filmy, zdecydowanie wolę zagraniczne i subskrybuję ich setki:D
    Kocham bubzbeauty, grav3yardgirl, ToneItUpcom, no i gossmakeupartist <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie że napisałaś, chętnie zobaczę te kanały:-)

      Usuń
  5. niektóre z tych dziewcząt tez chętnie subskrybuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja strasznie lubię kiediskę86 i stylizacje2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja oglądam niesię, Alinkę, Kate:) Ale najbardziej lubię kajmanową.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie znam i lubię , często też oglądam filmiki Fooddrugandcosmetics ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Katosu <3

    pozdrawiam!
    Pyskara - kliknij i znajdź u mnie coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. dwie z dziewczyn również śledzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię wiele z tych kanałów. nie zawsze mam czas żeby usiąść i oglądać, ale dobra forma relaksu i zdobycia czasem fajnej wiedzy czy też motywacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam oglądać kanał nieesia25. do tego PannaJoannaMakeUp i kajmanowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojj większość z tych pań ma coś co skutecznie mnie od nich odpycha!
    zwłaszcza szusz i Kasia D. Bardzo za to lubię zagraniczne blogerki, choć często nie mam pojęcia o mówią i tak patrze na nie godzinami:)
    nałogowo oglądam shaaanxo i Jlovesmac1! a z naszych krajowych dóbr youtubowych uwielbiam Grzee i callmeblondieee.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy dodany komentarz :) Pozdrawiam :*