niedziela, 23 czerwca 2013

Wyniki rozdania





Tak jak obiecałam dzisiaj wyniki mojego rozdania. Dziękuję, że tak wiele z Was zdecydowało się wziąć udział w zabawie. Nie sądziłam, że będzie się cieszyło tak dużym zainteresowaniem.  Jest mi bardzo miło.





Przyznaje, że wyłonienie zwycięzcy to dość mozolne zajęcie i pochłania nieco czasu, zwłaszcza że w rozdaniu wzięło udział ok. 170 osób. 

 Maszynę losującą poskromiłam i

 oto wynik:
malinowa

Serdecznie gratuluję i już wysyłam do Ciebie maila:-)

33 komentarze:

  1. gratulacje,mi sie nie poszczesciło :/

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję zwyciężczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja również gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Malinowa farciara:) Gratuluję:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo powiem szczerze, że przy tylu zgłoszeniach w ogóle nie liczyłam na wygraną, tym bardziej, że pierwszy raz w życiu coś wygrałam :)
    za jakiś czas na moim blogu http://biochemiczniekosmetycznie.blogspot.com/
    na pewno pojawią się recenzje tych wspaniałych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje:) Pozdrawiam i zapraszam do mojej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i zazdroszczę ;) :P

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, jak bliziutko byłam:) gratuluję serdecznie:) dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulejszyn! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A było tak blisko...Gratki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog!!!
    Zapraszam do obserwacji!!!
    http://ewelina12345.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja dzisiaj nic tylko wszystkim gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję i próbuję swojego szczęścia nadal ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy dodany komentarz :) Pozdrawiam :*