piątek, 7 czerwca 2013

"Pokaż kotku, co masz w środku".








Zostałam oTAGowana przez Mama Testuje :)
Dziękuje:-)

 






O co chodzi w zabawie?
Zasady:
Otagowane osoby muszą się wywiązać z mojej nominacji czyli:
Napisać o tagu, że dostało się nominację :) - Prowodyrką jest Makijażowo
Zrobić zdjęcie torebki opisać skąd się ją ma,
Zrobić zdjęcie całej jej zawartości.
Opisać zawartość jaką się ma w torebce.
Otagować osoby które się chce, i ile się chce.



Bardzo trudno było mi zdecydować którą torebkę wybrać, bo mam ich może 10 albo więcej... Wybór padł na:


Moja torebka:
Torebkę kupiłam w zwykłym sklepie, nie jest to więc jakaś firmówka.



Co kryje się w środku?
Jak pewnie u każdej kobiety w torebce znajduje się drugi dom:-) Dzięki niej czuje się bezpieczna i wiem że zawsze znajdę w niej najpotrzebniejsze rzeczy.

Czyli co?
Czerwony portfel, etui na dokumenty i karty do bankomatu, klucze, błyszczyk, pomadka z Manhatanu, puder z lusterkiem z L’oreala, chusteczki higieniczne, bibułki matujące na świecący się nosek, perfumy w fiolkach: Armani Code, Hugo Boss Deep Red, mini szczoteczka do włosów, Ibuprom Sprint Caps na wszelki wypadek, pendrive, okulary i parasolka. Jeszcze zapomniałam o telefonie:-)



 
A ja do zabawy nominuję:


11 komentarzy:

  1. porządeczek, w mojej torebce jest obecnie straszna masakra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedzmy, że jest u mnie porządek... Śmieci, paragony kiepsko by wyglądały na zdjęciu:-)

      Usuń
  2. dziękuję za nominację, postaram isę odpowiedzieć na tag, jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uchh gdybym pokazała zawartość mojej torebki, to nieźle by mnie podsumowano. Ja chyba sama do końca nie wiem co w niej się czai ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za otagowanie :) W sumie jakiś czas temu pokazywałam co mam w torebce, a za bardzo się nie zmieniła zawartość, ale zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz prześliczną torebkę:)) Tez używam ten Ibuprom:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy dodany komentarz :) Pozdrawiam :*