poniedziałek, 3 czerwca 2013

Wszystko co dobre, szybko się kończy ... Projekt denko 2





Kolejny miesiąc za nami, więc czas na porządki kosmetyczne. Projekt denko bardzo mnie mobilizuje do kończenia kosmetyków.  Zwykle robię zapasy, a kiedy mam już  nowy kosmetyk, nie mogę się powstrzymać i zaczynam go używać, a końcówki strasznie trudno mi zużyć. Dzięki takiemu projektowi z łatwością udaje mi się nie marnować kosmetyków i pieniędzy:-)





Tym razem ujrzałam dno w następujących kosmetykach:


1.     Suchy szampon Batiste, wersja z lakierem do włosów, pisałam o nim tutaj.
Czy kupię ponownie? TAK, już kupiłam


2.    Mój ulubiony żel pod prysznic NIVEA, świetny zapach, dobrze się pieni, pisałam o nim tutaj
Czy kupię ponownie? TAK, mam już dwa nowe


3.    Szampon Timotei, dobrze myje, ma w miarę dobry  skład pisałam o nim tutaj
Czy kupię ponownie? TAK, już kupiłam
 

4.   Szampon Natura Siberica, dobry skład, ale moje włosy wyglądały po nim fatalnie, były matowe i szorstki. KOSZMAR!!!
Czy kupię ponownie? NIE


5.    Maska do włosów Seboradin, kuracja przeciw wypadaniu włosów- Maska ma lekką konsystencję, nie obciąża włosów. Bardzo dobrze się po niej układają, są miękkie i sypkie. Włosy faktycznie przestały wypadać, pisałam o niej tutaj
Czy kupię ponownie? TAK


6.   Płyn dwufazowy z Ziaji. Dobrze zmywa makijaż z oczu to mój MUST HAVE
Czy kupię ponownie? TAK, kupiłam już dwa, korzystając z promocji w Rossmannie:-)


7.    Zmywacz do paznokci NAILTY kupiony w BIEDRONCE. Dorze zmywał lakier i do tego super wydajny. Opakowanie wystarczyło mi na rok.
Czy kupię ponownie? Chciałabym kupić, ale już go nie widzę w Biedronce, może go wycofali?


8.   Płyn do higieny intymnej INTIMEA kupiony w Biedronce. Bardzo jestem zadowolona z tego płynu, nie sądziłam że jest tak dobry jak z drogerii: nie podrażnia, dobrze odświeża, przyjemny zapach.
Czy kupię ponownie? TAK


9.  Bioderma Sebium, Pore Refiner (Korygujący preparat zwężający pory). Mam kilka takich miniaturowych kremów. Stosuję je wyłącznie na nos, bo mam problem z zaskórnikami. Krem ten ładnie wygładza powierzchnie skóry, niestety zaskórników nie usuwa.
Czy kupię ponownie? Mam ich dużo, więc na razie nie


10.Krem do rąk z NEUTROGENY. Mój wybawcaJ Miałam problem z pękaniem skóry na dłoniach po detergentach (uczulenie), a po tym kremie moja skóra wróciła do normy i nie mam już problemów.
Czy kupię ponownie? TAK w 100%


11.  Maseczka Sheet Mask z firmy tianDE z witaminą C. Genialna maseczka, niedługo napiszę recenzję o niej i kremie z tej serii.
Czy kupię ponownie? TAK
 Miałyście któryś z tych kosmetyków? 

PS. Zapraszam na moje rozdanie do wygrania markowe kosmetyki:-) klik

22 komentarze:

  1. Batiste kuszą mnie od zawsze i jest im coraz bliżej do tego abym je kupiła ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. tez używam tego plynu do higieny intymnej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie to Batiste strasznie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tylko zmywacz, i faktycznie dawno już go w Biedronce nie widziałam, a fajny był:)

    OdpowiedzUsuń
  5. tez kupuję ten płyn w biedronce. Co do tianden uważam iż kremy i maseczki mają bardzo fajne :) mogliby być tylko tańsi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre kremy i maseczki mają w przystępnych cenach:-)

      Usuń
  6. Maseczka wygląda bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, zmywacz już wycofali i wprowadzili inne i z pompka. Mi akurat zrobił krzywdę i koszmarnie przesuszył paznokcie i się ciesze, że już go nie ma. Lepsza jest Isana lub Cien. Natomiast Szampon z Timotei przyprawił mnie o przygodę z łupieżem

    OdpowiedzUsuń
  8. Też używam Ziaji dwufazowej i jest najlepsza z najlepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. batiste? mam na niego chrapkę;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez uzywam tego plynu do higieny intymnej;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nazbierało Ci się sporo zużytych dobroci, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam dwufazówkę z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję zużyć! tak, ten zmywacz biedronkowy został zastąpiony wersją z pompką

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowe szampony Timotei są bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Timotei z jerycho rose są genialne :>
    zmywacz z biedry już wycofali, ale mnie jakoś nie zadowalał :P

    OdpowiedzUsuń
  16. obawiałam się Twojej opinii na temat tej dwufazówki. :) bo ostatnio miałam okazję kilka razy przeczytać, że to bubel,ale mnie odpowiada i spełnia moje wymagania. Już myślałam, że to coś ze mną nie tak..uuff :))

    OdpowiedzUsuń
  17. ale tego zużyłaś, o maamo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ojj tak - ten zmywacz NIESTETY wycofali :( świetne denko !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy dodany komentarz :) Pozdrawiam :*