czwartek, 27 czerwca 2013

Upolowane gadżety i ubrania z SH


 
Wpadłam w wir zakupowy:-) Dzisiaj odwiedziłam mój ulubiony second hand, który nazywam „Złotymi Tarasami”.  Można tam kupić wszystko, nawet naczynia, sprzęt elektroniczny, wyposażenie do domu. Każdy ma ochotę coś sobie kupić za parę złotych... niestety tłumy ludzi w tym sklepie są jak na dworcu. Niby nie ma się co dziwić, można tam upolować naprawdę fajne rzeczy.  Nawet rodzinki z Warszawki go odwiedzają...




 
 Co upolowałam?









Robicie zakupy w SH?

23 komentarze:

  1. jaki fajny pasek brązowy za 3 zł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten złoty zegareczek za niecałe 5 zł?! Jest boski! W ogóle super zdobycze - albo Ty masz takie oko, albo to genialny sh:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :D SH są genialne , wystarczy dobrze szukać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam sh!! 3/4 mojej szafy jest wypełnione zdobyczami! świetne zakupy! gdzie jest taki świetny sklep??

    OdpowiedzUsuń
  5. ALE ŚWIETNE RZECZY UPOLOWAŁAŚ:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łaa! Boskie :) Doniczki też mi sie bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy upolowałaś.
    Zdradzisz, gdzie mieści się ten przybytek dobroci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Galeria mody:-) w Biłgoraju lub Zamościu woj. Lubelskie

      Usuń
  8. Fajnie, że masz taki sklep niedaleko :) Świetne łowy :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie, ta za 12,50 zł bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasem kupię coś w SH. Ale u mnie niestety nie ma takich świetnych sklepów.

    OdpowiedzUsuń
  11. oo kurcze ile fajnych rzeczy udało Ci się upolować ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy dodany komentarz :) Pozdrawiam :*